
Ryhti ja Niilo Kiviniemi ovat solmineet jatkosopimuksen kaudelle 2025-2026. Viidennen kautensa Ryhdin edustusjoukkueessssä aloittava 22-vuotias hyökkääjä on pelannut hirvimiehistössä 57 ottelua tehden niissä 22 pistettä.
Hieno juttu, että saatiin jatkopahvi Niilon kanssa. Saamme joukkueeseen lisää leveyttä hyökkäykseen. Kaverilla on kova laukaus, joten maalintekoon ja paikkojen luomiseen saamme lisää vahvuutta. Lisäksi Niilolla on hyvä pelikäsitys, kertoo päävalmentaja Ilari Lehto.
Kiviniemi lähtee hyvillä mielin uuteen kauteen. Jos mitali kirkaistuisi, niin se olisi kiva, hän toteaa ja lähettää faneille terveisiä.
| 13.06.2026 14.00 | Hanka ja Lehtinen vartioivat Ryhdin maalia |
| 05.06.2026 15.00 | Raitanen ja Pirhonen jatkosopimuksiin |
| 05.06.2026 15.00 | Niemi ja Karppinen jatkavat hirvipaidassa |
| 27.04.2026 13.00 | Kenneth Westerback edustusjoukkueen päävalmentajaksi |
| 19.04.2026 13.00 | Edustusjääkiekko kiittää Ilari Lehtoa ja Aki Kulkulaa |
| 14.03.2026 18.09 | Ryhti sijoittui rautaliigassa viidenneksi |